lördag 18 januari 2014

Ramen~

Hejhej~!

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att översätta en instruktionsbok som jag googlade fram till min tvättmaskin. Instruktionsboken var HELT på japanska med massa skumma kanji, så jag använde mig av den alltid såååå korrekta Google översätt xP 
Men det gick helt okej, så nu kan jag äntligen tvätta kläder! :D yay för mig~~

Träffade Amanda igen på kvällen och åt middag, vi åt ramen :3 Det var verkligen jätte gott, ska försöka äta mer sån mat framöver ^^
På vägen hem stannade jag till på 7Eleven och köpte lite vatten och juice m.m, oooch nu är jag hemma igen :P

Imorgon kommer jag antagligen inte skriva nåt blogginlägg eftersom jag inte kommer göra något annat än att tvätta kläder och chilla imorgon ^_^ 

Just so you know (^_−)−☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar