söndag 26 januari 2014

No Karaoke

Så det blev tyvärr *host host* ingen karaoke igår, istället blev det middag och sen gick vi vidare till en galet dyr bar som jag inte tror att nån av oss kommer gå tillbaka till igen xD
Några stannade kvar och sjöng karaoke (tror jag) men tågen/tunnelbanorna här i japan slutar gå vid ca. 00:30 tiden så de flesta gick i tid för att att hinna komma hem innan det :P

Måste verkligen bli bättre på det här med bilder! Super ledsen för att jag har varit dålig med det, men jag ska börja ha med mig kameran i väskan så att jag kan ta lite bilder som jag kan lägga ut här ^^

Idag har jag bara varit hemma, förutom en liten promenad för att köpa olja till håret och betala räkning på 7eleven, just nu dricker jag citron te och äter grönt te glass men jag ska snart sova~

Det var allt! Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar