onsdag 22 januari 2014

Karaoke!

Gårdagen var super bra! Efter skolan (16:50) åkte vi alla till Shin-Okubo där vi gick till en koreansk resturang och åt koreansk mat. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter ^_^" 
Men först åt vi (typ) korean bbq och sen kom det in lite nudlar och sist en typ soppa med kött och potatis :D Allt var superduper gott!!
Till maten drack vi Soju och öl, efter ett glass Soju gav jag upp! Soju är INTE gott! Det smakar fruktansvärt! Så jag drack öl istället ^^ Efter att vi ätit gick vi till ett karaoke ställe där det blev många akward dans uppvisningar, men det var helt underbart xD Killarna i min klass (inte alla, men definitivt de flesta) blev ganska så fulla, så vi får se hur det går för de på provet idag xP

Här får ni några bilder från kvällen~ ledsen för den dåliga kvalitén! bilderna är tagna med Ipaden, jag tog inte med mig kameran eftersom vi åkte direkt efter skolan men nästa gång ska jag definitivt ta med mig kameran :P








1 kommentar:

  1. Ser ut som om ni har haft kul:-) Vilka länder kommer klasskamraterna ifrån? Lycka till på provet!!! Puss

    SvaraRadera