fredag 24 januari 2014

^_^

Hej!

Så jag har egentligen inte så mycket att berätta, men ville ändå skriva ett litet inlägg :P
Igår efter skolan gick jag med några från min klass och en grupp andra svenskar för att äta middag, från början var tanken att vi skulle till Pokemon Center.. men vi var för hungriga xD
Sen mötte vi upp några andra från min klass vid 7tiden och det blev en liten utekväll ^^'
Det var jätte trevligt och jag träffade nya människor som går i skolan men också andra som inte går på ISI :)

Och ikväll blir det karaoke! Kommer göra allt jag kan för att undvika att sjunga men vi får se hur det går xD
Ska nog ta med mig min kamera tror jag, försöka ta lite fina bilder ni kan få se :)

Och det var typ det jag hade att berätta idag :P
Så bye bye~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar