söndag 12 januari 2014

Ikea!

Var på Ikea idag med Pär och Anna, blev en dagsutflykt full med kaos ^^' (som mest jag var ansvarig för) 

Vi åkte från Kami-itabashi kl.12:30 och vi var inte tillbaka försen 17:30! Vi höll på jätte länge och letade efter madrass åt mig, det var jätte svårt att hitta men tillslut hittade vi något som såg bra ut. Tyvärr så visade det sig när vi kom till lagret att denna madrass var paketerad på längden så att den var jätte stor och utymperlig, men eftersom det var ända alternativet så blev det den ändå. Vi tänkte få den hem levererad, för det kostade typ ingenting alls, men de levererade bara tider då jag gick i skolan och tidigast på fredag... Så det blev att ta madrassen på tåget. Tack och lov att Pär var med! Han bar madrassen hela vägen till min "lägenhet" :) där vi upptäckte att madrassen var alldeles förstor xO men vi fick det att funka ändå så nu är min säng inte hård och obekväm längre ^^

Nu ska jag bara chilla och titta på Su Baek Hyung, the king's daughter ^_^ 

Bye~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar