måndag 27 januari 2014

Pokémon center!!

Idag i skolan så hände det inte så mycket, vi fick reda på att vi har ett ganska stort prov på fredag vilket förstörde veckan lite grann... 
Men efter skolan åktevi i klassen till Pokémon Center! Vilket egentligen bara är en Pokémon affär, men Pokémon Center låter coolare xD Jag köpte näsdukar och ett till mobilsmycke, de flesta köpte inget men det var ändå kul att åka dit allesammans :)



Inskolande idag fick jag också en present ifrån Eunji-san, uppfattade inte helt varför men jag tror hon sa att hennes mamma hade skickat förryckte kakor från Korea så hon gav mig en låda ^^ Super goda kakor med marsmallow i :D 


Imorgon är planen att klassen ska åka till SkyTree, hoppas verkligen det blir av för jag vill ta bilder med kameran *^^*
Men resten av kvällen idag ska jag bara göra läxa och lyssna på musik :P

Det var allt~ förhoppningsvis får ni fina bilder över Tokyo imorgon ^_^ 
Bye~~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar