söndag 5 januari 2014

Krånglig dag

Hello ^^
Jag hade hoppats på att få lägga ut bilder från mitt boende idag, men så blev det tyvärr inte >_<'
Efter att ha vandrat runt ett tag och letat efter ett boende kontor som skolan (enligt mina papper) ska ha, hittade vi tillslut ett litet litet kontor som först såg stänkt ut men efter att vi ståt utanför och sett lite dumma ut en stund så kom någon och öppnade. Det var två män som jobbade och ingen av de kunde engelska, de förstod inte alls vad vi ville men efter att en av de hade ringt några samtal och de hade försökt sig på några engelska "meningar" kom vi fram till att vi skulle komma tillbaka imorgon. Förhoppningsvis finns det någon där då som kan engelska ^^"

Resten av dagen var vi lite turister, vi åkte upp i Tokyo Tower, besökte Zojoi-templet, tog en båttur längst Sumidafloden, vandrade runt i Asakusa och besökte Sensoji-templet. 


                                 Utanför Zojoi-templet uppträde denna söta apa ^^ 

Så imorgon uppdaterar jag alltså med bilder från mitt boende (hoppas jag :s), men nu ska jag strax sova :) Godnatt~!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar