söndag 12 januari 2014

Promenad~

Hej hej!

Kom precis hem efter en dag med mycket promenerande ^^ började med att åka till Oyama för att leta upp Itabashi City Hall, måste dit imorgon och registrera min adress, det gick ganska snabbt att hitta :) tanken var sen att åka hem och vandra runt i mitt område men jag åkte förlångt med tunnelbanan >_<"  men bara en station, så jag bestämde mig för att gå och se vad som fanns där ^^ stannade en stund på Mister Dounut och fika medansvar jag började läsa en bok (City of Masks) och sen gick jag vidare till Aeon. Jag trodde det var som ett köpcentrum men det visade sig vara en stor mataffär! Så jag handlade massa mat som jag behövde och lite annat som behövdes till "lägenheten" :) sen åkte jag till min station och beslutade mig för att går runt och titta fast jag hade matkassar. Hittade då äntligen en mataffär, ett fik och en McDonalds m.m! Så nu behöver jag inte ta tåget varje gång jag ska handla mat xD

Nu blir det chill ikväll och sen skola imorgon, ska försöka skaffa mig en mobil imorgon också ^^

Bye bye~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar