tisdag 7 januari 2014

...

Så mitt boende var inte riktigt som förväntat.. minst sagt. Orkar inte gå in på detaljer men om nån är intresserad så kan de höra av sig på fb eller nåt.
I början av dagen var det lite mycket för mitt huvud, vi pratade med skolan om residents byte samtidigt som jag skulle koncentrera mig på placerings provet och att försöka få någon kompis. Ovanpå allt drama med boendet, och den mindre ångesten jag börjar känna över att stanna här själv när morfar och mamma åker hem, har jag blivit sjuk... 

För att försöka se allt positivt så kan ju situationen knappast bli värre ;)
Eftersom jag inte bor på mitt första boende så kommer det tyvärr inga bilder, men förhoppningsvis är boendet jag ska titta på imorgon bra så jag kan flytta in. 

Vet att jag sa "ett inlägg om dagen" och jag kommer försöka hålla det! Men kanske först när allt har löst sig och det finns roliga saker att skriva om!

Jag hoppas på att jag kan göra ett nytt inlägg imorgon med bilder men dt beror på hur det går (om det finns tillgång till wi-fi) ^^'

Bye bye~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar