fredag 17 januari 2014

Good Day~

Så dagen startade ganska dåligt, jag skulle ha åkt hem till Anna idag för en liten "tjejkväll" men hennes son blev tyvärr sjuk :( så vi var tvungna att ställa in. Så det såg ut som att jag inte skulle ha något att göra den här fredagen heller... men så pratade jag med Eunji-san i skolan, vi pratade om shopping och jag frågade om hon visste om Takeshita-Dori men det gjorde hon inte! Jag erbjöd mig att visa henne, så efter skolan åkte vi till Harajuku :) 
Vi gick längst Takeshita-Dori och kollade i lite affärer ^^ Jag köpte en super söt tröja~! Och sen åt vi en VÄLDIGT onyttig men god middag, våfflor med färska bär samt honey toast~ såå gott men usch vad jag känner mig tjock xD vi hittade också en super cool godis affär, men det godiset ska jag spara till en annan kväll ;)

Middag~~! ^^'


Vi gick sen vidare till Shibuya där vi tittade lite i 109 och Forever21 men allt började stänga :( 
Så vi började leta efter ett ställe där men kunde ta purikura, vi gick och gick men kunde inte hitta nåt alls! Tillslut hade vi gått hela vägen tillbaka till Harajuku xD och där hittade vi purikura! Så vi provade en men det misslyckades brutalt >_<' men andra försöket blev lyckat!! :D

Min nya tröja, godiset och våra purikura~ *^_^*


Bättre bild på våra purikura~ som ni kan se är den bakom ganska fail >.<' men den rosa blev bra!!
 ( ^ω^ )


Nu ska jag sova! おやすみ!^^ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar