söndag 23 mars 2014

Uppdate!

Hej! 
Jag har faktiskt inte haft så mycket för mig sen det senaste inlägget, har lov nu så har sovit en del och fixat med lägenheten :)
Men ville ändå skriva ett litet åt er ^^ var i lördags ute på, vad som skulle vara, en shoppingrunda med Andrea men blev inte så mycket shopping xD jag köpte smink och badbomber från LUSH så på kvällen använde jag badkaret för första gången :D så skönt!!

Idag så hömtade jag mer saker från Itabashi (gamla lägenheten) hade inte insett hur mycket saker jag hade!! Så jobbigt...
Sen åkte jag hem, lämnade av det och gick för att köpa en dammsugare, äntligen! 
Där har ni min fantastiska dammsugare xD
Väldigt liten och smidig att änvända, och rätt så billig ^^
På kvällen träffade jag Andrea, Mathias och So för att äta middag, vi skulle ha ätit i Shibuya men resturangen dör var full så vi gick på samma resturang fast i Ikebukuro istället, när och bra hem för mig! Vi åt Yakiniku! Super gott <3
Mmm delicious~~ 

Nu ska jag se en film och sen sova ^^
Bye~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar