fredag 7 mars 2014

Dagen

Idag så snöade det... Men bara lite och det stannade inte! :D
Efter skolan idag så var det dags förändra träningspasset! Vi tränade ben och rygg idag, så bra att ha något som faktiskt vet hur man ska göra! Känns jätteskönt att träna och personalen är super trevlig, också bra att det är såååå mycket billigare än i Sverige xP

Bjuder på en charmig bild på mig och Dea innan träning ^.^

När jag kom hem så hoppade jag in i min fantastiska "dusch" och sen packade jag ihop en väska med saker som jag kan klara mig utan en vecka som jag ska flytta till nya lägenheten imorgon! Sen varålanen från början att jag skullehem till de andra svenskarna  fest men eftersom alla killarna i vårat lilla gäng blev rekryterade som statister i en film ^^" så istället ska jag eventuellt möta upp med Dea på kvällen för att äta pizza :P

Nästa vecka har jag bara prov! Lyssna, höra, läsa, prata... allt! Så fruktansvärt nervöst och läskigt! Om jag inte klarar proven är chansen stor att jag måste gå om hela den här kursen igen! 
Nu ska jag krypa ihop framför datorn och se The Hobbit <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar