söndag 16 mars 2014

Dagen

Idag så sov jag ut och slappade lite innan jag åkte iväg till gamla lägenheten för att hämta kvarlämnad mat och småsaker, fick inte med mg allt men jag fick med det mesta :)
På vägen till Ikebukuro station så hamnade jag mitt i en stor demonstration mot rasism, massor med folk ochpoliser överallt! När jag kom tillbaka hem så höll de fortfarande på, polisbilar parkerade överallt!


Något lite roligare jag vill visa er är den super söta val-väggen på andra sidan vägen där jag bor, så sött! Gör mig glad varje morgon~ ^^

Annars har jag spenderat dagen med att plugga och tvätta, jätte kul.... Men vi har prov och kanji-prov imorgon! *suck* 
Men på onsdag har vi terminens sista prov! Och på fredag få vi äntligen lov! :D yay~!

Nu blir det mer plugg, bye for now~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar