söndag 2 mars 2014

Ny lägenhet!


Som jag berättat tidigare så var jag och tittade på en ny lägenhet för inte så länge sen, tyckte verkligen om den och den ligger så mycket närmare skolan!
Så jag bestämde mig för att ta den! Skrev kontrakt och "checkade in" i lördags :D
Har inte börjat flytta in än dock, kommer ta det långsamt och flytta lite i taget eftersom jag måste flytta allt via tåg ^^" men jag har en månad på mig så det är lugnt!

Hade egentligen tänkt börja idag men det har regnat sjukt mycket hela dagen! Så idag har jag haft mysdag hemma, kollat på Romeo and Juliet, gjort mina läxor, tvättat och städat :)

Tog lite bilder när jag var i lägenheten i lördags, ni kommer få nya sen när jag flyttat in men så här ser den ut just nu.



Fick också ett paket med kläder från mamma i helgen; nya byxor, min svarta kofta, en kjol och en blus <3

Nu är det dags för mig att sova, ska upp tidigare för att hinna "duscha" innan skolan... Låter löjligt men med den här "duschen" tar det löjligt lång tid tvätta håret >_<




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar