måndag 3 mars 2014

Nyklippt!


Kanske inte bästabilden meeeen, idag så klippte jag mig äntligen! Oskar och Andrea skulle gå till en frisör i närheten av skolan så jag bestämde mig för att hänga med :)
Tog typ 1min att gå dit xD super fabulous liten salong men super trevlig personal! De kunde inte så mycket engelska men det gick att förklara relativt bra ändå :) de förstod min dåliga japanska med andra ord xP
Fick håret ordentligt tvättat för första gången på 2 månader, klippte bort alla kluvna toppar, fixade luggen och fick det stylat för... kan ni gissa priset? 
190kr!!!
Så billigt! Och jag blev jätte nöjd :) känns så bra attäntligen ha fräscht hår igen ^^

Imorgon ska jag möta Oskar och Andrea innan skolan för att köpa tränings kläder och sen blir det eventuellt första träningspasset imorgon efter skolan :D

Det var allt jag hade att berätta idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar