lördag 8 mars 2014

Flytt start!

Idag så påbörjade jag äntligen mitt flyttande! Tog över första väskan som som bestod av kläder, lite badrums grejer och galgar... Ändå var väskan så galet tung! Jag höll på att dö när jag släpade den upp och ner för alla trappor i min väg >_<
När jag kom fram till Ikebukuro så bestämde jag mig för att jag var klar med att dra väskan så jag hoppade in i en taxi, trodde att det var en15minuters promenad från stationen till lägenheten.. Det visade sig var 5min, tydligen jade jag tagit värsta omvägen när jag gick därifrån förra gången xD
Aja, nu är första väskan flyttad iallafall och gasen är igång så jag har varm vatten ^^ tänkte ta mig dit imorgon igen med småsaker och böcker men nästa gång jag flyttar stora saker så måste jag ha hjälp asså!

Tog lite bilder påvägen tillbaka till stationen, första gången på ett tag nu som det var fint vår väder ^^




Efter att ha chillat hemma några timmarså åkte jag till Takadanobaba och träffade Dea och Dean :)
Vi åt pizza och sen glass på Baskin Robbins <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar