söndag 23 februari 2014

Shopping! Typ

I onsdags hade jag en liten "shoppingkväll" med Andrea efter skolan ^^
Vi åkte till Harajuku där vi åt middag och kollade på kläder, ganska säker på att vi gick in varenda affär på Takeshita-Dori :P
Det blev inte så mycket shopping, jag köpte bara en tröja, men det var ändå en väldigt mysig kväll :)

Affären jag handlade på har det bästa namnet ever! "Store My Ducks", såg affären i somras och gick äntligen in i den :P

Tröjan jag köpte är i två delar, men det syns inte på bilden, super söt på också ^^

Precis innan vi gick hem gick vi för att köpa en kaka, de hade pratat om det i skolan och Andrea ville verkligen köpa en. 


Nybakad och super god! Andrea köpte choklad och jag köpte vitchoklad/tranbär~~ ^_^
Mums!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar