tisdag 11 februari 2014

Måndag

Idag var det National Holiday så jag, Daniel, Johnny, Oskar och Tyler bestämde oss för att göra något istället för att bara åka hem och tråka.
Vi började som alltid med att gå och äta, vi gick till en resturang inärheten av skolan där vi åt ramen (jag och Oskar med gyoza som tillbehör) jätte god och prisvärd mat :)

Efter det gick vi till Hub och sen satt vi bara där hela kvällen och pratade ^^ 
Eftersom Oskar hade druckit mycket den helgen och Tyler hade gjort av med för mycket pengar. Fick jag ansvar för deras plånböcker så att de inte kunde köpa för mycket :P så det blev en lugn kväll, tills vi mötte några från ISI och killarna började diskutera religion >_<" 

Men jag hade ändå super kul! 
Så nu vet ni allt av intresse som har hänt mig, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här och ska göra mitt bästa föra att ta fler bilder åt er! :)

Kram~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar