tisdag 11 februari 2014

Förra veckan

Så förra veckan hände inte så fruktansvärt mycket, i torsdags hade vi som sagt prov på kapitel 1-6 + de två första alphabeten... Krävdes mycket plugg och jag känner mig inte helt säker på hur det gick för mig (skolan kräver 80% rätt på proven). 
Men efter skolan, för att fira att provet var avklarat, åkte några av oss hem till Johnny för pizza ^^
På bilden ser ni min pizza från Domino! Pepperoni, broccoli och tomat~ 

Sen på fredagen skulle flera från skolan gå ut tillsammans, alla kunde inte komma överens om vad vi skulle äta så vi delade upp oss i två grupper. Gruppen jag gick med åt på det billiga stället nära skolan. Tror inte att den här bilden är ifrån fredagen men det är samma resturang, ville visa hur mycket mat man får för 850 yen (ca.53kr) var från början 3 gyoza men jag åt upp en innan jag tog bilden ^_^"


Sen mötte vi upp alla igen i Shin-Okubo där vi hyrde/tog över en hel resturang eftersom vi blev ca.25 personer! 
Bild ifrån restaurangen i Shin-Okubo. Kimchi, öl och makgeolli (koreansk dryck gjord på ris)

Men det var en awesome kväll och jag träffade ytterligare svenskar från ISI som jag inte träffat tidigare (bland annat en kille från Hässelby Gård) :D

Och det var istortsätt det som hände förra veckan! Hoppas det iallafall var något intressant att läsa xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar