måndag 24 februari 2014

Party-lördag!

I lördags så var jag hembjuden till Oskar, Johan och Andrea på inflyttningsfest/dormitory party ^^
Tydligen så har som bor på deras boende en gemensam fest en gång i månaden, alla satt tillsammans inne i sällskapsrummet och det var en riktigt mysig stämning! 
Det var jag, Mathias (aka Dean), Che och Daniel från skolan, sen var Nao och Sou också där :) 
Oskar, Johan och Andrea hade köpt massa dricka, men den tog slut läskigt fort eftersom Che stressade alla att dricka... Jag drack bara öl eftersom jag inte är ett så stort fan till vodka och whisky ^_^"


Som vanligt när folk här dricker så slutade kvällen med armbrytning... Fråga mig inte varfö,för jag har ingen aning, men kvällarna slutar alltid med armbrytningen turnering xD



Det var planerat att jag och Mathias (aka Dean) skulle sova kvar, så de hade skaffat extra futons åt oss, men vi blev några fler som stannade kvar. Alla utom Daniel valde av någon anledning att stanna kvar så alla fick hjälpas åt att tänka ut bästa sätt att dela ut sovplatser på, allt löste sig dock så småningom om ^^

Så det var vad jag gjorde i lördags!

Idag så gick vi och kollade på ett gym nära skolan, galet stort och billigt så jag ska nog börja träna där med de andra! Måste bara köpa träningbyxor först :P 
Efter att ha kollat på det så skulle vi äta middag, men stället killarna ville äta på var i te öppet än så för att fördriva tiden besökte vi en galet stor spelhall!


  <-- so cute~~!

Sen åt vi äntligen middag!! Udon nudlar med buljong och köttbitar :3 


Så där har ni det! Nu ska jag snart sätta mig och plugga lite, har ju prov på torsdag >_<




                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar