fredag 14 februari 2014

Lugn helg

Så vad har hänt sen min senaste uppdatering? 
Fick tillbaka mitt Achievement test, det gick åt helvete... Men som tur är så har de här proven inge större betydelse så det är bara att ladda om och satsa på nästa prov ^^"
Efter att vi fått tillbaka proven var alla lit nere så vi drog till Hub efter skolan där vi åt pizza och sen stannade vi där hela kvällen :P
Massor av människor från min skola och andra skolor från samma område, lärde känna massa nya och fick öva på min japanska :)

Igår var det alla hjärtans dag och då (enligt japansk tradition) ska tjejerna ge choklad till killarna. Jag gav choklad till alla killarna i klassen, de jag blivit bra kompis md tjatade så om choklad och hade känt mig elak om jag bara gav till de :P var iallafall uppskattat (tror jag) ^^
Åt middag med några från skolan och sen åkte jag hem och hade filmkväll~

Idag skulle jag ha följt med några från klassen ut men jag känner mig lite halv sjuk pga det dåliga vädret vi har här just nu. Så jag stannar hemma, dagens uppdrag blir att försöka hämta paketet som mamma skickat :)

Bye bye~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar