måndag 10 februari 2014

Förlåt

Jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera den senaste veckan, vi hade prov i skolan så jag pluggade mycket. Men jag tänkte försöka gottgöra er idag med några uppdateringar och bilder!

Har varit dåligt väder här ett tag nu, massor av snö, mycket vind och kallt! 

Så här såg det ut när jag vaknade i lördags

Inte det mysigaste man kan vakna upp till direkt... 
Som tur är så har mycket av snön redan försvunnit igen :) men i lördags var det galet med snö och halvt snöstorm när jag skulle ta mig hem till Pär och Anna. Hittade tillslut efter en del letande, hade en jätte trevlig kväll med god mat och kvälls/natt film :)
De var också snälla nog att låta mig sova kvar eftersom att snön gjorde tågtrafiken osäker :P

Här får ni en bild på deras söta valp Alice som jag gosade med en heldel under kvällen~ 

Det var lite om vad jag gjorde i helgen, kommer lägga upp 2 till inlägg under dagen om förra veckan och den hör veckan (hittills, inte så mycket) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar