lördag 22 februari 2014

Hej!

Nu jävlar ska det uppdateras! 
Så i tisdags var jag och kollade på en ny lägenhet! Den är ungefär samma storlek som den jag har nu men med en ordentlig dusch, elektrisk spis, bra möbler och den ligger bara ca. 5min med tåg från Takadanobaba. 
De som äger lägenheten pratar också flytande engelska vilket är ett stort plus! 
Ända problemet nu är att den nuvarande organisationen jag hyr boende via tjafsar om något löfte om fortsatt kontrakt och vill att jag ska betala ca. 3000kr i avgift för att få bryta kontraktet... 

Får se hur vi löser det, men flytta kommer jag göra vilket som! På torsdag har jag prov igen, så den här veckan blir det mycket pluggande för min del men ikväll ska jag eventuellt möta upp med andra för att se hockeymatchen på Hub :P

Kommer fler inlägg snart, har lite bilder att lägga ut ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar