måndag 17 februari 2014

Paket!

Nästan en vecka efter att de försökt leverera paketet hem till mig listade jag äntligen ut hur jag skulle göra för att boka en ny leveranstid! 

De sa att det skulle komma mellan 19 och 21, så efter att hattigt middag med några klasskompisar åket jag hem för att vänta på paketet. Klockan 18:50 (ca 5min efter att jag kommit hem) kommer leveransen :P


I paketet fanns det läkerol, djungelvrål, bilar, verktabletter, 1000yen, ett linne och en tröja <3


Imorgon har vi kanji prov i skolan och sen ska jag åka och kolla på en ny lägenhet! Hoppas den är bra så att jag kan flytta snabbt :P
Annars så kommer det nog inte hända så mycket den här veckan, kom ny snö i helgen och nån sa idag att det skulle komma mer under veckan... Hoppas det slutar SNART!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar