tisdag 29 april 2014

Sad Day

Idag var inte en rolig dag. 
Lämnade Lollo på Haneda Flygplats kl.19 efter middag och lite shopping på flygplatsen. Kändes riktigt sorgligt. Var så härligt att ha henne här och när jag satt på tunnelbanan påväg hem så kände jag mig ensammare än jag gjort under alla de här månaderna. Även fast Carro och Nessy kommer om bara 2dagar så kändes det jätte jobbigt.
Väl hemma igen satte jag igång tvättmaskiner och städade innan jag satte mig och kollade på nya Game of Thrones avsnittet, har 2dagar på mig att få iordning allt igen, vi lyckades stöka ner enhel del på bara 4dagar, lol :P

Är väldigt trött idag så det här blir bara ett kort inlägg, men ville visa vad jag köpte på Haneda. De hade en Hatsune Miku affär på flygplatsensom vi bara var tvugna att gå in i, och handla i...
Jag köpte en sminkbehållare och en lite "fotobok" för alla mina purikura och biljetter som jag samlat ihop :) tyckte de var riktigt fina


Innan vi skildes åt på flygplatsen så tog vi en bld tillsammans med Lollos polaroidkamera och jag tog en bild på Lollo :P


Saknar henne redan men vet att vi kommer ses snart igen <3 

Nu ska jag istället se fram emot nästa besök, de kommande 2veckorna kommer bli galna!!!!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar