onsdag 2 april 2014

Lite kort

Ni får ett litet kort inlägg idag, men tyvärr inga bilder. 
I några dagar nu så har jag inte gjort någonting annat än att njuta av lovet, men igår så möte jag upp med Andrea och Mathias för att äta middag och sen åkte vi till Harajuku där vi åt våfflor på mitt favorit kafé NOA ^^
Idag så åkte vi till Odaiba! Coolt område på en konstgjord ö i Tokyo :) Jag tog massor med bilder! Vi gick också till en djuraffär där man får gosa med valpar och gå på promenad med de! :D så gulligt! Ska tillbaka snart och gosa mer <3

Anledningen till det hastiga inlägget är att jag ska till Osaka imorgon och ska därför upp tidigt, så måste sova typ nu ^^"
Ska ta massa bilder i Osaka, det lovar jag! Så får ni ett ordentligt inlägg med bilder när jag kommit hem igen! (Vet inte om jag kommer ha internet i Osaka eller inte) :)
Bye~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar