lördag 19 april 2014

What's new

Jag ska till Disney Land! Våran lärare berättade här om dagen att spela skolan ska åka dit tillsammans nästa månad och tydligen så ingick det i skolavgiften(?), iallfall så ska de bli SUPER KUL! 
Nästa vecka blir också super super kul eftersom vi får lov igen xD
Lovet kommer börja för min del med att Lollz kommer från Korea och hälsar på ^^ hon stannar i 4 dagar och efter det har jag 2 dagar för mig själv innan Nessy och Carro kommer från Sverige! :D

Lovet kommer bli så awesome med så många som kommer och hälsar på! Känns lite konstigt dock, har iprincip inte träffat någon hemifrån på 3månader och nu kommer 3st under samma lov! Känner mig lite stressad men ska ändå bli så galet roligt! :)

Igår så gick jag på gymmet med Andrea och Oskar, och efter middag så bestämde vi oss (lite spontant) för att ha myskväll hos de, vi såg Paranormal Activity 4 :)
Imorgon ska vi till ett svenskt kafé i Roppongi, ska bli interessant att se hur det är xD sen på kvällen blir det bowling!

Nu sitter jag hemma och chillar medans tvättmaskinen går, fast den är nogklar nu tror jag :P
Bye~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar