fredag 2 maj 2014

Candy!!!

Idag gick jag upp vid 6:30 för att göra mig klar och ta mig bort till Narita Airport. Tog ett tåg från Nippori station som tog mig direkt till flygplatsen. Väl där såg det ut som om jag behövde visa pass för att få komma in men en av de äldre vakterna var jätte trevlig och lät mig gå in genom en sides dörr och pekade åt vilket håll jag skulle gå för att komma rätt ^^
Kom upp till ankomst hallen och där stod de! Nessy och Carro överlevde hela den långa flygresan till Japan :D Jätte glad att se de, vi har ju inte träffats på 4månader!! 

Vi åkte direkt hem till lägenheten eftersom de ville byta kläder och fixa sig lite innan vi hittade på någonting. Fick en hel bag med grejer av mamma, bland annat jeans, lakrits och presenter från news york ^^ och Nessy hade med sig mitt efterlängtade godis!! Nästan 2kilo lösgodis = kärlek! <3



Efter det spenderad vi dagen i Ikebukuro med att gå runt i alla affärer och ta purikura :)
Blev en del shopping för min del, köpte nagellack, tröjor och en kjol ^^


Imorgon är planen Yoyogi, Harajuku och Shibuya :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar