söndag 22 juni 2014

Sorry~

Ledsen för att jag är så dåligpå att uppdatera, har sjukt,yrket i skolan just nu eftersom det är slutet av terminen. Men i slutet av nästa vecka så ska jag till Kyoto med Andrea och Fanny så då ska jag se till att jag kan uppdatera mycket med bilder och inlägg ^^
Men jag tänkte att ni skulle få se lite bilder av vad jag haft för mig den senaste tiden!



Hela klassen tillsammans med våran lärare Ishida 


Träffade Sara och Amanda för att fika i Shibuya


Karaoke night~

Midsommar firande i Yoyogi park



Maleficent/Sleeping Beauty tema i Tokyu Plaza i Harajuku <3


Okonomiyaki middag medOskar och hans syster Kajsa, mums~


Tyvärr allt jag har juste nu, ledsen att bilderna är dåliga... Har inte haft med mig kameran då jag jämt glömmer att ladda den!! >_< suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar