lördag 7 juni 2014

Seg helg

Så i går skulle jag ha åkt till Svenska Ambasaden för att fira nationaldagen/midsommar tillsammans med andra svenskar och japaner som gillar Sverige.., men det blev inte av eftersom att det regnade galet mycket och jag kände mig lite nere och ville bara inte lämna huset. Sånna dagar kommer ibland så jag stannade hemma istället. Helgen har med andra ord varit rätt så seg utan så mycket att göra, regnar idag också :(

Men i fredags fick jag massor av Korean makeup samples från Soyoung i min klass! Hon smsade lite random och frågade om jag ville ha, vem säger nej liksom? ^^ liten blandning av grejer, ansiktsvatten, återfuktande kräm, cc cream m.m ^^



Igår fick jag ett paket från mamma också! Men det ska inte öppnas försen på Tisdag, fattar inte att jag fyller 20 på Tisdag... Känns lite konstigt xP


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar