torsdag 15 maj 2014

Alone again

Så först så vill jag säga förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera! Vi var ju i Odaiba förra helgen och då tog jag massor av bilder som jag vill lägga upp, men mitt foto program har lite problem just nu så har inte lyckats få över bilderna på datorn :(

Kl.6 imorse så jag jag hejdå till Carro och Nessy... känns som om de här två veckorna gick jätte fort! Och nu har jag typ världens största lägenhet helt plötsligt. Känns väldigt tomt utan de här, kommer sakna de super mycket <3


Kan också meddela att jag kommer att bli kvar i Japan 1år istället för 6månader. Har tänkt på det väldigt länge nu och idag fick jag besked från CSN så har bestämt mig för att stanna. Kommer antagligen drabbas av brutal ångest så fort jag publicerat det här inlägget men jag tänker inte ångra mig något mer nu. De här första 6 månaderna har gått så fort så känner att det är lika bra att stanna 1 helt år :)

Nu ska jag göra läxa, yay.
Så bye!

1 kommentar:

  1. Saknar dig - det vet du❤️. Men tror du tar rätt beslut��. Vi hörs i helgen. Älskar dig����

    SvaraRadera