torsdag 31 juli 2014

Kamera trubbel och Fuji Q

Hej!

Som ni kanske listade ut från rubriken så har jag lite problem med min kamera just nu... Objektivet är trasigt så har inte kunnat ta så mycket bilder den senaste tiden (också därför jag inte uppdaterat eftersom det är lite tråkigt med bara text). Men idag lämnade jag in den på lagning så snart är den tillbaka hel och fin!

Mest irriterande var nog ändå dagen den valde att sluta funka på, vi hade nämligen tagit oss bort till Mount Fuji för att gå på den kända nöjesparken de har där, Fuji Q ^^
Om du inte gillar berg-och dalbanor, har höjdskräck eller blir åksjuk så är det här INTE något du bör åka till. Hela parken består i stort sätt av berg-och dalbanor, även det andra går antingen sinnessjukt snabbt eller galet på något annat sätt.
Den jag tyckte mest om av allt vi åkte var FujiYama, konstigt nog den högsta ber-och dalbanan de hade (första backen 80meter, nästa 75meter) men den var riktigt kul!

Lyckades ta lite bilder innan objektivet helt la av så här få ni de ^^


Bild på mig, Che, Daniel och Megumi


Övre och undre bilden är FujiYama 


Berg-och dalbana... som vi inte åkte för att jag och Megumi VÄGRADE



Så där har ni en liten uppdatering, känner mig lite stressad just nu av flera anledningar men efter imorgon så är det sommar lov! Yay~
Och pappa kommer på måndag! Längtar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar